2017年5月18日星期四

De Omega Speedmaster HB-SIA Co-Axial GMT Chronograaf Replica Review

Herziening van Omega replica horloges is altijd een genot om me Want hoe enkele Zij slagen erin om hun premium horloges. Je zult altijd iets vinden gouden koppel van Things That sccm om alleen bestaan ​​in een bepaalde horloge. Vandaag, zal ik het doen van een Omega Speedmaster HB-SIA Co-Axial GMT Chronograaf replica video review. Afgaande op de naam alleen, je weet dat het een horloge om rekening mee te houden.

Omega Speedmaster: heeft veel van horloges en ik heb een paar 'em vóór beoordeeld. Het is veilig om te zeggen dat ik een grote fan van Omega Speedmaster en hun collectie. Ik weet zeker dat dit Omega Speedmaster HB-SIA Co-Axial GMT Chronograaf replica zal niet anders zijn. Ik ben blij met deze Omega Speedmaster HB-SIA Co-Axial GMT Chronograaf replica video review. Dus, laten we beginnen.



Ik ben zuur Velen van u willen weten wat de deal is met de naam van het horloge. De HB-SIA Verwijst naar een vliegtuig qui Is ontworpen om te worden aangedreven door zonne-Uitsluitend. Het was een project dat werd gedeeltelijk gesponsord door Omega. Het horloge is een of andere manier van het bevorderen van de flat. Dit alleen al is een extra voordeel, want het maakt voor geweldige gesprekken wanneer u bent uw horloge over gevraagd.

dial De Omega replica is zwart met een geruite tegel patroon. Het uur indicatoren zijn ongebruikelijk. De werkelijke uur indicatoren groen en rechthoekige spleten tussen hen, er oneven genummerde markers qui in een 24-uurs formaat. Er zijn drie sub-wijzerplaten van Relatief gelijke grootte, een kleine seconde sub-dial, 60 minuten recorder en 24-uurs recorder.

De replica horloges kopen Omega Speedmaster Heeft de traditionele uren, minuten en seconden handen. Doel heeft aussi vierde qui GMT de hand is heel mooi om naar te kijken. Het is GMT ingeschreven op het en de tip is ontworpen als een platte, jaar Obvious eerbetoon aan de HB-SIA. Alle thesis handen en uur markers glow in the dark na-blootgesteld aan licht wit is. Het tijdvenster is vrij draaien van de molen en is gelegen precies entre les 4 en 5 uur merken.

Het horloge: heeft een ring met een tachymeter. Er is een kroon die wordt aan beide zijden geflankeerd door twee ronde drukknoppen. Ik hou van hoe de kroon wordt geplaatst, zonder uit te steken te veel en aussi, zonder afbreuk te doen aan de uitstekende grip. Ze zijn allemaal zeer gepolijst roestvrij staal.

Mijn Omega Speedmaster HB-SIA Co-Axial GMT Chronograaf replica video review ziet er net zo goed tot nu toe zou ik had verwacht-have voor een replica Omega horloges.

Ik vroeg me af of het horloge was meestal op zonne-energie, zoals de vlakke doel heb ik geen bewijs van gezien. Het origineel wordt aangedreven door co-axiale kaliber 3603 automatisch uurwerk het doel Omega Speedmaster HB-SIA Co-Axial GMT Chronograaf replica wordt aangedreven door een Japanse Miyota Quartz batterij. Een beetje in de steek gelaten als Persoonlijk wil ik om automatische beweging roemen in mijn horloges. Maar dat is niet iets negatiefs te worden beschouwd voor deze Omega Speedmaster HB-SIA Co-Axial GMT Chronograaf replica video review. Het is slechts een kwestie van uw voorkeuren.

Dit horloge zeker past in de categorie van de beste toevallige horloges voor mannen. Het heeft alles wat de gemiddelde man zou willen en nog veel meer. De terloopse opmerkingen van de doos van het horloge, al het andere is roestvrij staal. De polsband is 190 mm lang en 19 mm breed. Het eindigt in een inzet sluiting Dat is-is gegraveerd met de Omega logo. Ik beveel dit replica horloges Omega Speedmaster als een van de beter gemaakt die ik heb gezien.

Ik heb slechts één probleem met deze nep Omega Speedmaster. Alles is uitgevoerd met functionaliteit in het achterhoofd meer dan iets anders. Vanwege dit, is er een aparte Gebrek aan uitstaande stijl aan het horloge.

Dus, dat is het voor onze Omega Speedmaster HB-SIA Co-Axial GMT Chronograaf replica video review. Alsjeblieft, check de volgende keer voor de beste replica beoordelingen een andere review.

没有评论:

发表评论